Pages

Monday, August 31, 2009

Hari kesembilan berpuasa

Arini masak awai...sebabnya Ash nak balik tengahari..aku nak bekalkan dia untuk berbuka...sian tau kat dia..dok hostel, takleh nak masak...so makan gitu2 saja...sedih aku dengaq...rini aku masak pajeri nenas & goreng ayam...lepas Ash balik, aku melepak dengan hubby...hubby lak tetiba ja dok bersin tak berhenti2...sampai ke malam...risau aku takut dia demam...lepas berbuka aku bagi dia makan clarinese,panadol + redoxon....tertidoq dia kat sofa...tu pun bila bukak mata ja bersin lagi...sahur tu aku bagi sekali lagi hubby makan ubat...
closed up sikit..pasai 1st time masak

7 comments:

BaiDuRi said...

pajeri nenas is my faberet dish..sukeee sgt..mmg tak lepas pluang kalo jumpa kat PARAM..sendiri pernah buat tp hakak sorang je la makan..asben tak brapa suka..jenuh la nak ngabihkannya..huhuhu..

Gaya hang masak mcm dok kat mesia ja..sng ka dpt brg?kerisik, jintan, bunga lawang dll tuh??

Anonymous said...

makan pajeri jgn lupa org kt k.nerang...demam teringat menantu kot....


p.njang@jitra

chik dah said...

kami laki bini layan lauk melayu saja..pajeri tu tadak kerisik..kah3..hat lain ada..jnji ada rasa sipi2 jadik lah..uishh, pasni leh bjiran..kami pn suka pajeri ni..blh tukaq2 pinggan time posa..ecesss

chik dah said...

p.njang, amboiii...kih3...dh tipon semalam..teruk dengaq sora mak..sian kat dia...

BaiDuRi said...

berjiran kalo tuka pinggan i looiikkkee..sah2 pinggan hang kami x pulang balik..kami bg paper plate ja..hehe..aci tak?

Masa pegnen ke Akmal dulu, time posa blk kg asben, request la nak mkn pajeri nenas..skali ropanya sana punya pajeri lain daaa..bukan kari..kuah cerah, manih ya amat..huhu..lari slera..vote for pajeri nenas org utara gaks

紅燒魚takesi said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates