Pages

Monday, August 31, 2009

Hari kelapan berpuasa

Arini adalah ari makan free...so takyah nak masak...heaven2!!haji zuki buat berbuka kat umah dia...menu best2...kak su memang terer masak...ada masak lemak cili padi udang + kacang, tomyam, ayam bbq, salad, bubur jagung + nangka....zara lak bawak karipap yg aku request..laku gila karipap itu...aku lak bawak cornflakes pedas & tart buah (Ash yg beli)...

Aku pun ada tetamu special arini...Ash student Laval Uni, QC...ni lah untungnya zaman IT nih...boleh jumpa malaysian sorang lagi kat sini..sian dia sensorang kat sana tu...so, beremel2 lah dengan dia...suka lah aku ada geng bersembang ari sabtu & ahad tu...kecik ja Ash ni...bila jumpa, macam dah kenal lama...yg lawaknya mula2 nak cakap tu dia nak kena tune balik words malay...kawan dok ckp french saja kat sini...owhhh Ash tu student master linguistic, major French..memang sebijik lah dia cakap french lenggok sini...kagum i tau!! kalau dekat2 aku dah p berguru dah dgn dia...so Ash, mai lagi sini tau..anytime!!

menu kat umah haji zuki
me & Ash

5 comments:

@azlin@ said...

weih pompuan...awat ampa nampak kuruih sungguh...sampai muka terjenggoi kluaq dah...tinggai gg ja dok dalam lagi...jgn sampai hat tu pun terkeluaq gak...makan byk sket wieh...

^faridfaridah^ said...

caihhh..klu gigi tkluaq tu, nazak dh tu..lepas posa bina badan balik..kuruih sangat ka weh??risau2

Ruby Alias said...

woo ash ni mesti petite..dok sebelah mu pun kecik lagi hehe ..aku ni tetiap ptg g jenguk blog mu..dok layan jer la gambar2 masakan berbuka puasa mu di sana ..kalau leh teleport diri tang2 ni rasa nak g duduk kat meja makan mu tu ..huhu ..

Unknown said...

tu la.. kalah org yang kat M'sia ni.. ambik aura la B.

Cik Dah.. awat la hang slim melim ni.. kena makan multivitamin sama ni..

^faridfaridah^ said...

Zoe: aku klu ang dok sebelah ni for sure ari2 aku antaq lauk kat ang..sian lah aih dok tgk gmbq saja...

Borgeeb: alorrr..selim sangat ka..mmg terasa pn tulang temulang ku ini..tatau nk buat cmna dah..tak lalu makan..lepas masak ja terus kenyang..kenyang bau :)

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates