Pages

Friday, August 28, 2009

Hari keempat berpuasa

Arini kami buat berbuka ramai-ramai di rumahku...plan asalnya nak menjamu Shahril yg kena outstation ke sini...alang2 nak masak, panggil semua baru seronok kan...yg specialnya, Dominique,Jen & Lea pun dijemput..bagi pengalaman baru kat depa...aku masak hat senang saja...nasi ayam..pastu buah anggur, kek & popia(kak su bawak)..air jus oren & semestinya teh o...

makanan


q nak amik makanan



Lea yg suka makan




borak2 sambil makan


pulun-pulun




4 comments:

ME, UNVEILED said...

sedapnya,...syok tengok anak omputih tu makan

Dy said...

Mana Hajjah Faridah nya...nampak Haji Farid jer berjubah...hhihihihih

ohbukan said...

pandai pulok omputih makan duduk kat lantai ek...pehtu si minah tu elok jer duduk bersila...depa kata sedap dak nasik ayam tu?

kami nak tunggu entry mee lingam's plak...tak dpt merasa aritu, nengok pun jadiler...

chik dah said...

m'lang : dia mmg kaki makan...tu yg best tgk tu..ritu pulut kuning pn dia sapu..

Dy: mu ni kak dy, tu org lain tu pkai jubah..kami berdua pkai bikini jak..aminn(bab hajah + haji)

ohbukan: depa dh belajaq dah..depa ok saja makan apa pun..mee lingam mana ada sini..sos nya tiada..hehehe kempunan lah 3 taun lagi yek!!

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates