Pages

Friday, August 21, 2009

Selamat Menyambut Ramadhan

Akhirnya sampai juga Ramadhan yg dinanti...aku bersyukur kerana dipanjangkan umur aku & hubby untuk bertemu dengan Ramadhan kali ini...semoga ibadah kita semua lebih baik dari tahun2 yang sebelumnya...

Satu pengalaman yg baru berpuasa di perantauan...ni baru btoi2 jauh..tahun yg ketiga berpuasa dgn hubby(alhamdulillah)...this year tadak chance nk p pasar ramadhan...ari2 kena perah otak nk masak apa...rindu kat my mak...sian dia kadang2 berbuka sorang2..even umah kak depan tu saja..tapi orang tua biasalah...
Mari kita rebut Ramadhan kali ini..kerana entah tahun depan kita akan bertemu lagi ataupun tidak dengannya...Salam sayang dari kami berdua yg jauh :)


7 comments:

Dy said...

Kul 4 nanti tunggu kat besmen yer kita pi PAram ss 17 (ye ker) . Kut terjumpa mamat yg gilis kakiku taun lepas tu nak pi tuntut gantirugi..kasut biruku hancur

chik dah said...

den tunggu smpi tlena..kak dy p besmen mana?hihihi ish3..setaun dh no kakimu digilis..sat saja..jgn pkai kasut biru p situ..pkai merah plak :)

Zara Zaidi said...

Sama2 la kita Idah....no worries ok...ni pengalaman utk kita... perah otak pun perah otaklah... janji bahagia...hee..hee...

chik dah said...

hehehe...bagus pengalaman nih..pasni pejam mata ja masak!! aminn...bahagia yg penting heh..

Mama_anggun said...

huhhuh...tak best la gi PARAM tak cukup korum...

紅燒魚takesi said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates