Pages

Wednesday, September 2, 2009

Hari kesepuluh berpuasa

Arini mula2 nak masak yang lain...tapi last jadi lain...menunya nasi lemak...tak lupa jugak cekodok...hubby cuti...kat Malaysia cuti merdeka kan...kat sini depa bagi geng2 ni bercuti ikut Malaysia bila hari merdeka, raya puasa dgn raya haji...merasalah weekend yang panjang...

Petang tu hubby pi kedai beli kurma...aku tak ikut..just bagi list ja barang yg nk kena tambah...dah tulis cantik2 neh...kat kedai ni beli apa...pastu pi Loblaws beli apa...yg nak tergelaknya tu..sampai kat umah, ada la 2-3 barang dia lupa beli...mmm camna tu?? dah tulih tu..bukan hafal...bukan jalan kaki pi kedai..kot la tersepak batu ka teruih lupa kan...tapi takpa lah, kawan baru lega demam kan...that's my hubby kesayanganku...

2 comments:

Anonymous said...

sejak bila cokodok jadi favorite boi ni????

sungguh tekejut!!

p.njang@jitra

chik dah said...

lorr..tatau lagi ka?kot sebab bini buat sedap kot..tu teruih jd favourite...hihihih blh geng dgn p.njang laaa..

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates