Pages

Wednesday, September 16, 2009

Persiapan hari raya

Mesti semua tertanya2 apalah persiapan raya aku tahun ni kan...mmmm sat nak check...baju raya aku dengan hubby dah siap tergantung dari tahun lepas lagi...kerrlasss kan!! kuih raya?? semalam baru gigil2 pi beli bahan...rini nak pi beli mixer plak...buat research seminggu bab kuih raya neh...cek tak gheti!!sebelum ni melentik ja jari jemari ni dok tunjuk kuih2...seminggu nak raya, siap duit ja huluq...kasut raya plak, takyah dok verangan lah nak pkai hat vogue2..relakan diriku memakai boot dgn baju kebaya....huhahuahua....kalau tidak,biru lah kakiku ini...sejuk dah la ni...walaupun matahari ada, siang2 15 degree ja...malam toksah cerita lah...duit raya plak...disebabkan aku tak bergaji...mak su sedekah senyuman sajalah kat anak2 menakan ku terchenta...claim 2012 lah ek...yang paling penting,aku dah check akaun VOX Asia ada 26 dollar lagi..cukup sangat nak berdrama ayaq mata dengan mak kat mesia 2-3 jam...

Sebenaqnya tak rasa macam nak raya pun...hubby pun kata, dok sedih pun bukan kita boleh balik...ada banyak kali lagi nak kena raya kat sini...kena biasa2 kan lah...ni ritu mula2 dengaq lagu raya, cam sebak gak..tiap kali dengaq pi ngendeng2 kat hubby..dia pun naik meluat...hihihih baik takyah bukak radio kan..maka, berayalah kami berempat keluarga kat sini campur Ash & cik abangnya...nanti aku upload gambar2 raya...

13 comments:

Dy said...

Nanti kami beraya sakan...pi open house kawan2 ...jamuan raya imatec kami paparkan kasi hang tgk yer...huahuahua...Jgn nangis....


Bukan senang nak dpt peluang beraya di perantauan ...itu mujur ada asben..kalau time belajar ker lagi hang meleleh air hidung tak berenti sampai hujung Syawal...

iswatie "colours of life" said...

alah jgn sedih...sekurang yer ada pengalaman beraya kat perantauan..aku ni pun beraya kat oversea..hahahahahaha

nanti buat biskut raya byk2...confirm hang boleh yer..byk resepi yg senang..kalu bab2 bahan rasa yer senang nak dpt kat sana...

C.I.N.T.A "@zlin@ said...

pompuan..ampa jgn teriak..kami pun sedih gak...rasa sayuuupp ja noh...xpa2 sabaq2....kalu dan kami p jengok mak ampa...huahauhuaau...uwwwaaa!!!!

zOe said...

aku takde prasaan lagi ni..tak tau la di pagi raya nanti..baju raya dah siap bawak dr msia ari tu cuma x tau la nak pakai ker tak..kang dok berias sorg2 gak dok bilik xde la maknanyer..hehe..lagu raya mmg aku purposely x nak dgr lah ..bebudak kat msia selalu jer nak torture antar lagu raya ..ish ish..

ohbukan said...

cik dhah uii...we miss u too lah...eh ada hang kata hang missed us ka? hehe...silamat hali raya to u and farid...jgn lupa pose pagi raya tau, nanti mak hang nak tgk..takpe...hang pujuk diri lagu ni la..
"Seumur hidup aku 29 tahun ni, 28 tahun dah beraya kat mesia ngan mak, 3 tahun ni ja beraya jauh..." (pandai ler den mereka skrip..cuba den yang kat sana.....mau banjir....)

chik dah said...

Dy: patut la den ngaji tak pandai sampai obersea..klu tidak,lama dah lari balik...hihihi sian laki den kena melayan bini dia raya ni..den nak tengok gambaq open house umahmu kak dy..kot2 ada kambing golek2 :)

chik dah said...

iswatie: tak btoi2 sedih lagi ni..tunggulah ari ahad ni..kita tengok bah dak Becancour ni..hihihi biskut raya tak janji lah nk buat..bukan ada yg nak makan pun...

chik dah said...

watie: p la tengok mak kami kalau dan..uwaaaaa bawak kuih sama heh!! heheheh..

chik dah said...

Zoe: mu takyah lah meroyan pakai baju sensorang dalam bilik..sedih aku dengaq..gamak nk pakai sangat mai kita skype..boleh la aku tengok ang berbaju baru..hihih

chik dah said...

ohbukan: i miss uols,my sedara sesoping semua..miss soping raya mcm taun2 lepas..nnti kita kumpul balik ramai2 heh..ntah bila lah tu kan..akan ku pose vogue2 di pagi raya sebelum hingus start meleleh...

adenium said...

raya dah abis weiii...

紅燒魚takesi said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates