Pages

Wednesday, September 2, 2009

Hari kesebelas berpuasa

Arini aku masak menu yg aku tak jadi masak kemarin tu...buat sup daging, tumis sayur, air asam, telur rebus kicap...sonang jorr...setengah jam dah siap masak...ni sebab angin malas dah mai..takmau dok dapuq lama2...rimas2...hubby plak buatkan jus avocado utk kami berdua...amboii bila sesekali dia masuk dapuq, special sungguh!! aku tak berapa sangat jus ni pasai dia pekat...tapi rasanya sedap!!

My mak mentua masuk wad dah 4 ari...demam kepialu...dia demam lama dah...tapi pi check doc tadak apa2..last2 baru2 ni pi jumpa doc baru ler check darah...terus warded...masa kami call marin, suara memang lemah..rini bila call dah ok banyak...dah tak demam malam katanya... Alhamdulillah...lepas tu aku call my mak plak...rupa-rupanya dia pulak pening..dah dua hari...p check darah ok...baru bulih bangkit...bila dengaq suara aku terus dia kata elok dah...berlakon lah tu...mmmm bila dua2 mak tak sihat, aku ni susah ati lah jadinya...tak dapat nak tengok dengan mata sendiri..dok dengaq suara ja...jadi ahli nujum...apapun, aku doakan dua2 mak sihat balik macam biasa...

2 comments:

Unknown said...

hopefully both ur mom dah sihat.jgn sedih2..sedap yer avocado juice

BaiDuRi said...

yg dlm gelaih tu ayaq apa plak?? ayaq lilin ka?hehe

Insyaallah..berdoa byk² bula posa ni..semoga kedua2 mak hang get well soon..

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates