Pages

Thursday, September 10, 2009

Hari ketujuh belas berpuasa

Arini hubby cuti labour day...2 minggu berturut2 long weekend...so aku buat aktiviti mengemas umah..hubby semangat bangun awai pasang benda yg patut dipasang...bagusss!! kalau dok tangguh2 sah lambat la jawabnya...

Petang pulak aku menggunting rambut hubby...dia beli mesin baru..aku tak pandai pakai lagi...berlubang ang tau rambut dia...uwaaaaa seriyes dah ijau muka aku...hubby suruh amik cermin aku dah terketaq2...nasib la bulan posa...hubby sangat penyabaq...dia kata try lagi...kalau tak jadi gak, botak terus....cuba punya cuba menjadilah pulak...legaaaa....perghhhh sebelum2 ni pakai gunting...pasni sonang lah keja cek...zasssss dgn mesin sajok...sini gunting rambut paling cikai $15...klu convert duit mesia tak ka RM45++ gitu.. tetiba lak nk berkira bab gunting rambut..kahkahkah...

menu aku rini ikan talapia goreng, sambal belacan, bendi goreng pedas(aku punya) & sambal udang(hubby punya)...ari sambal sesajaaaaaa

3 comments:

zOe said...

aku fobia dah ngan tilapia...x nak beli dah hehe...ada sepot lg dr ari tu ..esok aku goreng jer la ngan nasi ..

multi skilling dah mu dok sana..balik msia leh bukak cafe w 5 mins barbershop...sambil dieorg makan ko gunting la rambut hehe

紅燒魚takesi said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚

lin said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates