Pages

Tuesday, September 8, 2009

Hari keenam belas berpuasa

Hari ni memang dah request kat zara nak p bakaq ikan kat umah depa...aku nak makan ikan bakaq cicah ayaq asam...hubby plak request ayam percik...gigih la lepas bangun dok search resepi...seumuq idup tak pernah buat...mula2 macam nak surrender gak...tapi dok ingat, tu memang favourite dia la time posa...i'll try my best...

Tengok resepi ada ja bahan tak cukup...aku author sesuka ati sikit...alhamdulillah jadi lah walaupun tak macam kat kedai tu...pkui 6.30 kami sampai umah zara..baru start bakar ikan dgn ayam...bukak posa, minum dulu, solat baru makan...sebab tau dah, satgi mesti pakat nak sidai perut lepas makan...menu arini yg aku buat ikan talapia bakar, ayaq asam, ayam percik & sawi goreng....zara pulak kari ayam & roti sosej(sedap yg ni)...pkui 11 malam baru balik...puas ati sungguh makan arini...kenyang2...
ikan bakar
ayam percik
ayaq asam & sawi goreng
roti sosej

4 comments:

Zara Zaidi said...

Memang kenyang la makan mlm tu!! Sampai ke sahur....

Anonymous said...

belajaq buat ayam percik elok2...nnt balik boleh masak kat kami plak?

p.njang@jitra

紅燒魚takesi said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates