Pages

Monday, March 2, 2009

tag dari Kak Cima..kebabooomm!!

Dah lama baca tag ni...saja nak bagi bom sejuk sikit..huhuhu...

1. Do you think you're hot?
- isshh..kang kata hot macam naik lif tekan sendiri lak...dolu2 kot ada la time2 hot n spicy neh... time bujang2...la ni tadak maknanya...

2. Upload your favourite picture of you!
- banyak gambaq feveret neh..aci boh dua tiga keping dak..

3. Why do you like that picture?
- gambaq 1st tu time bujang..gmbaq ni x pakai lipstik..psai bulan posa...dan gmbaq idung kembang hat aku paling suka...yg 2nd tu gambaq 3 bulan lepas...baru balik knduri...rasa cam datin..muahaha...perasan sorang2..ada dekat 10 kali snap nk amik angle hat idung nmpk mancung..cittt

4. When is your last time you ate pizza?
- wooooo..dah lama tak makan..rupa bentuk pn dh lupa..rasa pn dh lupa..uhuk

5. The last song you listened to?
- hik3..malaih nk habaq...cek fanatik lagu2 lama...bila bunga2 berguguran..kak pojiah nyanyi...(jgn gelak weiii)

6. What are you doing right now beside this?
- aku sambil dengaq hubby dok bcakap dgn mak mentua kat tepon...hubby bukak loud speaker...

7. What name do you prefer besides yours?
- soalan ni aku suka..memang dulu2 aku slalu tnya mak aku..awat la boh nama faridah kat aku..nama ni nama org lama...memang x glemer..tmbah masa sekolah aku kwn baik dgn sorang ni..nama dia annisa ummihusna..aku jeles gila dgn nama dia..dh la nama canggih, lawa plak tu, pndai lagi...adoiiii..aku ni dh la itam, nama pn x glemer...pndai pn kurang dr dia...at least klu nama glemer msti org spot gak kan..biaq la x lawa pn..at least 1st impression tu penting maaaaa...time tu kan, aku slalu berangan kalau la nama aku 'natasha' kan...huh..musti glemer abihhhh...tuh la nama idaman aku...natasha..bling3!!

People i tag:
(1) anis (ni 1st tag bagi kat dia..yess!!)
(2) sato (ang dpt homework lagi weh..buat malam2)
(3) x sapa dh nk tag..pusing2 kot tu ja org2 yg ada

8. Who is number one?
- anis ni x opismate...dulu2 sama2 study kat uum..tp time tu xkawan pn dgn dia..ntah sapa yg eksen weiiii...muahaha

9. Number three is having relationship with?
- bla blu ble bli.....dgn antu...ka org bunian..muahahaa

10. Say something about number 5.
- sama seperti di atas yerrrrr

11. How about number 4?
- suka ati ampa la nk jawab apa hat ni..

12. Who is number 2?
- yg ni blh jawab...hihihi my x opismate..mula2 keja kawan dgn dia..p kursus sama2...huhuh tdoq sebilik...pasni nk berbesan plak kot...bulih ka?? hakhakhak..

6 comments:

BaiDuRi said...

No. 1 takmo masuk lif tekan sendirik, tapi tang no 2 tu..kemain lagik..tapi mmg beza sungguh tang idung antara gambo 1 dan 2 itewww..mmg sah Datin buat operation..

Dy said...

uihhh ..hang suka ka lagu tu...kan den selalu nyanyi karaoke lagu tu kt Red Box....lama tak pi test vokal...

chik dah said...

baiduri: btoi lah tu..xkata pn kami hot..kami kata gmbaq tu kami suka..kan2...pasni jgn tkejut plak klu mulut kami mcm angelina jolie..hik3 teknik gmbaq tuhh!!

chik dah said...

dy: kak dy..tuh la den terngiang2 sora mu kat telinga neh..tukaq nama jd kak poDiah lah penyanyi lagu ni..tunggu daku nk test soraaaa..

BaiDuRi said...

poDYah ker..yapoooodaaahh..!!huahuahua..

sato17 said...

huhuh..idah oii... buleh sesangat nak berbesan aih.. utg2 aku dpt menantu bermata biru nnt.. :P hehe..

bencila korang neh...suka sgt main tag...penat macik nak perah otak tau..huhuh..peram dulu sebulan.. :D

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates