Pages

Saturday, March 7, 2009

hari ini...

Hubby semalam balik keja badan panas sikit...demam lah tu...aku masak nasi goreng cili padi pedas kaw2..bagi berpeluh...bagi dia makan ubat tidoq awai...bangun pagi tadi, alhamdulillah dh ok demam dia...risau aku kalau hubby demam...dia pn dh start banyak keja kat opis...susah la kalau sakit...

Arini lak shahril sefamili mai dari Montreal...aku masak simple2 ja..pasai tak budget pun depa jadi mai..seb baik la depa kol masa on the way tu..mula2 ingat nk goreng pasta ja...tapi mcm tak best ja...western food bersepah2 kat sini...aku masak lauk kampung ja lah...

Aku suka anak depa hat kecik tu..iqbal..tomei sangat..pastu cakap ntah apa2...yg dia suka sebut "oh no"..."where u"...kiut2..si kakak afiqah speaking perghhhhh...cayaq..baguih anak2 depa..kecik2 dh speaking...

Lepas makan2 kat umh aku,kami p serang umah zaidi lak...p minum petang...depa sefamili demam2..yg dh ok zaidi, azumar dgn adani..zara dgn afreen demam balik...sian they all..abih cuti sekolah seminggu..tak dapat la nak jenjalan mana2...

Yang bestnya...hari ini dalam sejarah...temperature kat luar 5degree..wahahaha...ni la 1st time sejak 3 bulan aku kat sini...eksen gila laki bini..tak pakai long john kluaq...sarung jaket jalan terus..bahagiaaa..tidak ka, nak pakai baju ja dah surrender....snow pun dah start cair...lecah merata2...tapi timbunan snow still ada...mmmm...winter dah nak abih kot...burung2 dah ada nampak terbang...pokok2 pun dah ada pucuk di ujung2 ranting...spring is coming!!!
ni la dua beradik yg syumel2
ni Ida wife shahril
yg ni Shahril

Gambaq ni semua aku curik dlm FB ida..hehehhe

No comments:

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates