Pages

Wednesday, March 18, 2009

cerita weekend

Weekend ritu aku dgn hubby kluar p Les Rivieres(tmpt soping) kat kawasan neh..dari umah lagi aku dok canang nak beli tshirt dengan seluar...kami p pun dekat pkui 3.30 petang..pagi2 dok main tarik tali nak p ka dak..nak p ka dak..sampai ja sana tkedek2 la bjalan dua org neh..suhu tak sejuk dah..tapi angin kuat la..

Masuk dalam tu, hubby tanya nak p mana dulu...pastu dia kata nak p sears lah..aku pun ikut ja...masuk dalam tu, dia kona kat bahagian lelaki..kelebet baju sana sini...pastu ajak naik atas tengok cadar kot2 sale...pastu keluar p sport expert...ehh ni apa neh!!! dush3...sapa yg nak beli baju sebenaqnya neh...aku dah termuncung2 mulut dah...pastu dia gelak2..cissss...masuk la 2-3 outlet lagi pastu..time tu aku dah ilang mood nak soping...last2 kami beli 2 ketoi lilin ja ari tu...perut dah lapaq, aku nk cepat balik makan...akai la hubby tu..


Sampai ja umah, dok pkiaq apa nak masak yg cepat neh...berlubang dah perut...aku masak nasi lemak ja..cepat & mudah...tak dan sejam dah boleh makan....
tangan hubby tu saja nak jek aku lah tu...tau bini dia kuciwa tak dapat soping...

Ari ahad lak hubby p opis...aku dok lepak kat umah layan tv...petang dia balik aku ajak dia meronda kat jalan belakang tepi sungai...lalu kot ladang2...dah clear dah view...snow dah tak tinggi...baru la nampak umah banyak kat kawasan tu...siap ada tempat camping lagi...ronda dalam sejam balik umah...aku bawak kamera tapi tak dan snap gambaq...drebar bawak mcm lipas kudung...ari pun nak gelap dah time tu

ohh..ni gambaq aku paling latest..amik sebelum kluar ronda ari ahad tu..kembangg!!!

No comments:

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates