Pages

Wednesday, March 18, 2009

hubby vs dentist

Ritu aku cerita hubby sakit gigi kan..ari2 gigi dia sakit..tambah2 time malam...ada satu malam tu sampai tak boleh tdoq..last2 aku bagi dia makan postan...lama baru ilang sakit...bila dah kurang sakit, eksen takmo p jmpa dentist...

Tapi isnin baru ni, hubby dah tak tahan..terus kol klinik buat appointment...semalam we all p la jumpa dentist tu...hubby dok tanya aku sakit ka dak..hik3..ni msti spesis aku gak neh..last jmpa dentist zaman sekolah duul2 tu..hat misi(nurse) mai sekolah check sensorang tu..

Sampai sana hubby kena isi borang...tak dan sat terus doc panggil...ciannya petite bebe tu...aku dok bayang tegha mana la dia dok merejang kat dalam tu..dah la time aku dok tunggu tu ada rasa gegar building tu..dah saspen dah..skali lori besaq lalu daaaaa...lega2...aku kalau dengaq hubby jerit memang aku terjah ja masuk...

Dalam 20 minit tengok2 dah keluaq...muka cuak campuq ceria..ooihhh patut bcahaya muka..doc tak buat apa2 lagi..bagi ubat ja dulu..doc pulak cun...pembakaq semangat tuh!!

So, next week kena p lagi..kali ni hubby kena cabut gigi...gigi tu dah tak dapat nak selamat dah...bil dentist memang mahai gila...pastu ubat kena beli kat farmasi...pun mahai...mmm pendek kata kat sini, barang2 lain murah kecuali kalau bab sakit...kami plak tak siap lagi insurance card..so semua kena bayaq...
dalam klinik
hubby dok isi borang


dok tanya cara makan ubat dgn doc

muka lega lepas kluaq

No comments:

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates