Pages

Tuesday, November 3, 2009

berdua denganKU..pasti lebih baik...

Berkat kesabaran aku dengan 'antu' bola dalam umah ni...dapatlah daku merembat sehelai jersi masa hubby beronline shopping...mana taknya, tiap2 weekend remote tv aku takleh conquer...abih game bola kat TV, game bola kat ps3 plak bunyik...last2 aku pun layan sama dah bola la ni...kalau ada game weekdays live kat tv, aku plak dok tercongok tengok...mmmm...our favourite team ARSENAL lahhh...my hubby nak jek bini takmau bagi stress, sanggup membelanja bininya...pasni bawak tengok kat stadium emirates lak yek...kihkihkih

2 comments:

Unknown said...

Huh...takleh geng ngan football players kat umah ku ler....MU....lakiku pun kat taman perumahan adalah lebih dikenali sbgai Hasan MU.

Unknown said...

laki aku lak Liverpool...aku lak MU..dulu rajin support each others but skrg aku dah malaih nak teman dia tgk match..lebih baik aku tidoq..hahahahahaha

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates