Pages

Saturday, November 14, 2009

yang ditunggu-tunggu...

Ni cerita last week punya....jumaat 6hb...pagi tu macam biasa kol mak..borak2 sejam...lepas tu aku jadi kucing siam...merangkak masuk bilik rabat katil...take a nap...wa titun pagi, wa tak titun petang...hihihi elok dah mamai2 nak bangun tipon bunyikkkk!! hubby yg kol...dia kata dh sampai dh....wahhhh!! meloncat lah aku....petang tu tak sabaq2 tunggu dia balik.....apakah itu??? jeng..jeng..jeng...aku memang dh ready dh buat nasi lemak..tinggai tunggu anak bilis ni sampai ja nk goreng!! parcel dari yan...tima taceh!! lagi 4 bulan antaq lagi....kihkihkih....dapat anak bilis macam dapat rantai tangan emas feelingnya!!

4 comments:

Anonymous said...

wahai idah....tima kasih byk2 kerna bermurah hati bagi kami sikit ikan bilis tu.....ku hargai jasa baik mu itu.....:)zaidizaraumaradaniafreen

Dy said...

Buleh buat cornflakes pedas ni sama ikan bilis....

^faridfaridah^ said...

zara:bg pn sikit saja...sgt kedekut kann! hihihi kami sejak dpt bilis ni, rasanya tolak 4 ari ja kot x menu bilis..lain2 ari, bilisssss memanjang!!

^faridfaridah^ said...

Dy: x best la nk wat cornflakes pedas kat sini..cornflakes madu takdok..lgpun syg wooo ikan bilis ituuuuu

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates