Pages

Wednesday, December 9, 2009

27 Nov 2009....

Lamanya nak buat sambungan cerita...plan kami this year nak candlelight dinner....pukul 6 petang kami pi Manoir Becancour....meja dah siap berlilin bagai...sukanya aku tgk setting meja...senyum sampai ke telinga...depa set up meja tercorok ja utk kami...privacy lah heh...kebetulan malam tu memang tadak orang langsung...terus aku feeling kahwin dgn Pengiran Farid...kahkahkah...

2 jam setengah kat sana...aku dah lupa apa nama makanan yg kami makan..aku punya, chef Mario buat masak daging special...katanya famous kat Italy...my hubby punya ayam masak apa ntah...kenyang gila...sebelum tu makan vege soup..portion besaq..sebab special day, pinggan pun special...yg paling best, minum air teh dlm gelas wine...hihihi ni idea si Jasmine...(mau pengsan orang kampung tengok gambaq kalau aku tak explain)...lastly dessert favourite aku & hubby...still aku tak hafal namanya...

owhhh...hadiah mesti ada...kami punya style hadiah anniversary disekalikan dgn hadiah birthday...mula2 dulu aku muncung gak..tapi dari tak dapat langsung, baik ambik!! hihihihi and hadiah pun tak main surprise2...kang tak berkenan susah...pilih sama2...this year for hubby dia tatau nak apa...so aku kata nanti dapat idea kita p beli...for me?? awai2 lagi dh set dalam kepala...cuma tertukaq sikit saja..kategori totap samo yor!!! disebabkan bini tak kerja, hadiah hubby mmg terhad lah budget...aku dh janji nanti 2012 punya hadiah, paw lah aku cukup2...

11 comments:

ohbukan said...

uuuu....so lomantik, tapi gelap gitu, mujur tak tercekik na...

Unknown said...

Meja dah setting cantik doh...tapi pengantin jer tak pakai baju sesuweiii...patut Farid pakai coat...hang pakai dress...baru gempak....


uishhhh gelapnya...hang nampak tak bulu roma Chef mario tu ada tercicir atas daging nu...kekekekekkek

adenium said...

heppi anniversari... :-)

Mama_anggun said...

wahh....lomantik nyer!!! beshhh!!!

tp tul la kak dy...pengantin nyer baju kasik spoil la...huhuh...tak kena ngan konsep candlelight dinner...hahahah

^faridfaridah^ said...

ohbukan: kata candlelight dinner..btoi2 dia bg cahaya candle sahaja..ada chandelier kat situ depa blh tutup..hadoiii...

^faridfaridah^ said...

Dy: Den kalau pkai dress xboh dh dlm blog ni...mario tu bukn mamak..den kondifen x bulu dlm makanan den..keh3

^faridfaridah^ said...

adenium: tima taceh!!

^faridfaridah^ said...

mama_anggun: kami sambung konsep candlelight dinner berbaju 'kulit' kat umah lak..kih3 lagi the vassssss!!!

Zara Zaidi said...

Wah...mesti seronok kan...
Tapi x aci la..hadiah utk sorang je...sian farid..hee..hee...

Ruby Alias said...

termiss pulak aku baca posting candlelight dinner mu ni ..wahh so romantic lahh ..happy belated anniversary pengiran farid & pengiran bini faridah!

Unknown said...

happy ulang tahun...

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates