Pages

Thursday, April 9, 2009

snow di tengah spring...

Ari selasa petang tu turun wet snow...tetiba ja kan...kata spring...pagi rabu tu cantik ja aku tengok kat luaq umah....kapet putih....tapi snow tu tak bertahan lama...dalam pukui 9 camtu dah hilang...suhu la ni atas 0...memang cepat cayaq...gigih amik gambaq..ya lah, ujung taun pulak nak jumpa snow ni..marin dengan rini pun turun gak sikit...tapi pagi2..tak dan nak putih pun...

Ari isnin ritu hubby p jumpa dentist lagi...aku tak amik gambaq...kali ni punya la lama..ada sejam setengah dia kat dalam tu...keluaq ja kebas2 mulut...21hb ni kena pi lagi...aku pelik la dentist kat sini...nak tampal sementara pun amik masa lama...mahai lak tu...seriyesss mahai!!! dengan duit tu aku boleh tampal kesemua gigi dalam mulut aku neh..silap2 boleh tambah dengan gigi mak aku sekali...tatau la kot2 dia nak tampal gigi emas kat hubby tu..uisshhh kalau emas oret gak no...malam2 hubby tidoq aku korek sikit2 buat belanja shoping...kan2!!

Kawan2 kat mesia dengaq2 pakat naik pangkat...suka aku dengaq...rezeki melimpah2 taun ni..ada sapa2 nak upgrade dari corelle ke noritake ka??muahahaha gaji naik riban2 takkan nak pakai corelle ja...semoga jadi bos yg baik..jangan ditiru aksi bos2 yg kita menyampah dulu2...lagi satu, sila simpan 1 tempat anak buah untuk diriku....paksa rela neh!!hak3

4 comments:

Dy said...

Den belum pi tempat baru lagi ni den dah pn simpan tempat utk hang sorang...kalau penuh..hang mai jer den tendang anak buah den kasi hang masuk..kihkihkih. Tang tu jer den brutal...yg lain den akan berikrar menjadi bos yg disayangi...disukai...digemari...di..di...di..di...memang padan ngan nama ku D...

Anonymous said...

sik dah..apa kbr? awat pic suma x sharp??? tukang upload x terer or problem camera ka??

p.jang@jitra

nana said...

best cerita-ceriti oversea..

ME, UNVEILED said...

salam cik dah, mak lang dah pindah 'rumah' ke sini pulak...hari tu tak bayar sewa sebab tu kena perambat keluar....he he he

Copyright 2011
from canada with love

Powered by
Free Blogger Templates